Opened 10 years ago

Closed 10 years ago

#21 closed task (fixed)

Use case for MDK

Reported-by: Dragana Stojanovska Owned by: somebody
Priority: major Milestone:
Component: component1 Version:
Keywords: Cc:

Description

По добиените забалешки од страна на професорот за use - case го средив документот use_case_tamplate каде на почетокот има подетално објаснување за работа на тимот за времето на креирање на документото итн според соодветен темплејт.
Направивме Use case за сите активности и улоги во проектот.
Имаме 2 улоги и тоа Корисник(доктор, медицинска сестра како дел од мед. персонал која има слични улоги како и докторот) и администратор за менување на активностите на улогите во проектот.
Активности на администарторот: менаџирање на корисниците,коренции на апликацијата во зависност од потребите на болницата и ажурирање на податоците. Активности на корисник: Опција за најава, Додавање нов пациент, Пребарување на пациенти, Закажување на термини, Закажување на контрола, Лабораториска анализа.
За оваа работа ми беа потребни 2 часа.

Attachments (2)

6.jpg (45.2 KB ) - added by Dragana Stojanovska 10 years ago.
6.2.jpg (43.8 KB ) - added by Dragana Stojanovska 10 years ago.

Download all attachments as: .zip

Change History (9)

by Dragana Stojanovska, 10 years ago

Attachment: 6.jpg added

comment:1 by Dragana Stojanovska, 10 years ago


Last edited 10 years ago by Dragana Stojanovska (previous) (diff)

by Dragana Stojanovska, 10 years ago

Attachment: 6.2.jpg added

comment:2 by Dragana Stojanovska, 10 years ago

Секој Use case го објаснивме подетално. Според Use case ID кои ги ставив секој Use case имаше свое посебно ID. Тука ги означив со Ф1,Ф2,...Фn.
Use case ф1 Менаџирање на корисниците. За оваа работа ми беа потребни 6 часа.

Last edited 10 years ago by Dragana Stojanovska (previous) (diff)

comment:3 by Dragana Stojanovska, 10 years ago

ќе престанат да работат во соодветната аплицаија
Use case ID ф1
Use Case Name: Менаџирање на корисниците
Created by: Тимот Last Updated By: Тимот
Actors: Администратор
Trigger Администраторот може да додава нови доктори/сестри во апликацијата кои ќе можат да ја користат оваа апликација или да брише доктори кои од разни прични
Preconditions: 1.Администраторот додава/ брише доктори или други медицинска лица кои ќе бидат задолжени да ја користат оваа апликација и создава нивна соодветна автентикација
Postconditions: 1.Администраторот додава/ брише доктори или други медицинска лица кои ќе бидат задолжени да ја користата оваа апликација и созадава нивна соодветна автентикација
Normal Flow: 1. Администраторот ја менува автентикацијата во апликацијата 2.Во полето за автентикација внесува нови кориснички имиња посебно за секоја болница каде се користи апликацијата 3.Става посебни кориснички имиња и лозинки 4.По најавата на медицинските лица се појавува формата за менување и додавање на податоци во соодветните форми
Exceptions: Погрешно внесено корисничко име или лозинка се појавуваа соодветна порака на екранот.
Priority: Логирање на мед. Лице во апликацијата
Frequency of Use: Често користење (главната намена на оваа страна)
Special Requirements: 1.Медицинскотот лице мора да биде внесено во базата на лица кои имаат пристап до апликацијата со посебно креирани кориснички имиња и лозинки.2.(Правилно пишување на корисничките имиња и лозинки при најавување од страна на корисниците)
Assumptions: Главната намена на оваа страна е токму оваа функционалност
Last edited 10 years ago by Dragana Stojanovska (previous) (diff)

comment:4 by Dragana Stojanovska, 10 years ago

Use case ID ф2, ф3
Use Case Name: Корекции во апликацијата во зависност од потребите на болницата/ ажурирање на информации
Created By: Тимот
Last Updated By: Тимот
Date Created/ Last Updated By: 11.07.2014
Actors: Администартор
Description: Во овој дел улогата на администраторот е да ја менува апликацијата во зависност од потребите на болницата каде што се користи оваа апликација и ажурирање на информациите. Бидејќи имаат слично значење овие две улоги односно Use Case се опишани заедно.
Trigger: Доколку болницата каде што се користи апликацијата сака некоја промена во апликацијата тоа може многу лесно да го направи администарторот. На пример пребарување на пациент по презеиме, по лабораториска анализа и сл. Потоа промена во делот за лаб анализа наместо анализа на крв може да се стави испитување на срце, глава и сл. Итн.

Ажурирање на информациите или промане на дизајнот на апликацијата.

Preconditions: 1. Промени во апликацијата според потребите за користење на апликацијата
Postconditions: 1.Корекции и ажурирање на потребните податоци
Normal Flow: 1. Администаророт ја разгледува апликацијата 2.Внесува податоци во полето за најава за администратор 3.Администарторот е најавен
Alternative Flows: 1.Администаророт ја разгледува апликацијата 2.Внесува податоци во полето за најава за администратор 3.Администарторот е најавен 4.Тој ги врши соодветните промени
Exceptions: 1.Администарто внесува погрешни податоци за најава
Priority: Успешни промени на апликацијата
Frequency of Use: Ретко
Special Requirements: 1. Користење на валидни податоци

comment:5 by Dragana Stojanovska, 10 years ago

На овој начин ги опишав сите предвидени случаи за деталн опис на целата приказна на апликацијата МДК. Описите од сите случаи се поставени во документото на почетната страна под наслов Use case i detalen opis na sekoj use case. За да го направам целиот документ потрошив околу 15 часа.

comment:6 by Dragana Stojanovska, 10 years ago

Na krajot stavivme so koleskata use case za celata aplikacija vo dokumentot. Taa e napisana od strana na koleskata na anliski jazik bidejki taka i e polesno za pisuvanje pa poradi toa dokumentot e na mak i ang. Plus za ova ni bese potreben okolu polovina cas okolu podgotovkite za dogovaranje i samoto pisuvanje

comment:7 by Dragana Stojanovska, 10 years ago

Resolution: fixed
Status: newclosed

По забелешката од професорот направив промени во документот Use case for MDK односно во делот кај администратор е избришано Корекции на апликацијата во зависност од потребите на болницата и соодветно на тоа е избришана табелата за истиот use case.

Note: See TracTickets for help on using tickets.