Opened 9 years ago

Closed 9 years ago

#4 closed defect (fixed)

Прередување на use-case model

Reported-by: Vangel Ajanovski Owned by: 113045
Priority: major Milestone:
Component: component1 Version:
Keywords: Cc:

Description

Во рамките на Use-case Model во ревизија 2 (http://develop.finki.ukim.mk/projects/najdibilet.mk/browser/models/Use%20Case%20Model.emx?rev=2) немате на главно ниво функционални области од системот, па во нив да се средени сите случаи на употреба. Потребно е ова да се пререди.

Како пример видете ги upisi, ispiti, tehnichkiraboti во рамките на соодветниот дел од моделот на ISISng проектот http://develop.finki.ukim.mk/projects/isis/browser/Models/RationalModel/Use%20Case%20Model.emx?rev=2096

Change History (8)

comment:1 by 113045, 9 years ago

Owner: set to 113045
Status: newaccepted

comment:2 by 113045, 9 years ago

Додадени се функционални области во Use case моделот коишто соодвествуваат на оние во Analysis моделот.

comment:3 by Vangel Ajanovski, 9 years ago

Owner: changed from 113045 to Vangel Ajanovski

comment:4 by Vangel Ajanovski, 9 years ago

Owner: changed from Vangel Ajanovski to 113045
Status: acceptedassigned

Во ревизија 20 гледам само еден кориснички случај среден како што треба - Администратор средува сервер. Останатите функционални области се празни.

comment:5 by Vangel Ajanovski, 9 years ago

Дополнителна забелешка, дијаграмите на активности треба да си се внатре во случаите на употреба, а не на посебно место.

comment:6 by 113045, 9 years ago

Owner: changed from 113045 to Vangel Ajanovski

Дијаграмите ги преместивме внатре во случаите на употреба. Сите кориснички случаи ги средивме во функционалните области.

Исклучок е средува сервет дијаграмот на активност, којшто неможеме да го ставиме во некој од корисничките случаи бидејќи како што рековте не е кориснички случај додека системот работи, па останува само како активност надвор од системот. Дали истиот да остане или да го избришеме?

comment:7 by Vangel Ajanovski, 9 years ago

Owner: changed from Vangel Ajanovski to 113045

Во ред е може да се затвори.

comment:8 by Vangel Ajanovski, 9 years ago

Resolution: fixed
Status: assignedclosed
Note: See TracTickets for help on using tickets.