Страници за поддршка на корисници
Пожелно е да се направат страници за поддршка на корисниците на системот. Потребни функционалности:
- пријавување проблеми (и за нелогирани корисници)
- гледање листа на досега пријавени проблеми по типови
- дефинирање на одговорни лица за различни типови проблеми
- преглед на сите пријавени и незавршени проблеми за секое одговорно лице, со различни филтрирања
- можност одговорното лице да види детално досие за сите записи за студентот кој пријавил проблем за првична дијагностика
- можност за одговарање на пријаата
- студентот да има можност да означи дали е задоволен од одговорот
- известување по е-пошта за примената пријава
- известување по е-пошта за секое разрешување на проблемот
Change History
(3)
Milestone: |
→ М5 - Пред уписи - 20092010 Летен
|
Version: |
→ 1.0.0
|
Resolution: |
→ wontfix
|
Status: |
new → closed
|
Description: |
modified (diff)
|
Version: |
1.0.0 → trunk
|
Поставен е посебен систем за поддршка општо за ИИ, на база на osTicket