Opened 15 years ago

Closed 15 years ago

Last modified 14 years ago

#67 closed enhancement request (wontfix)

Страници за поддршка на корисници — at Version 3

Reported-by: Vangel Ajanovski Owned by:
Priority: medium Milestone: М005 - Пред уписи - 20092010 Летен
Component: Enrollment Version: trunk
Severity: Not possible to complete task Keywords:
Cc:

Description (last modified by Vangel Ajanovski)

Пожелно е да се направат страници за поддршка на корисниците на системот. Потребни функционалности:

  • пријавување проблеми (и за нелогирани корисници)
  • гледање листа на досега пријавени проблеми по типови
  • дефинирање на одговорни лица за различни типови проблеми
  • преглед на сите пријавени и незавршени проблеми за секое одговорно лице, со различни филтрирања
  • можност одговорното лице да види детално досие за сите записи за студентот кој пријавил проблем за првична дијагностика
  • можност за одговарање на пријаата
  • студентот да има можност да означи дали е задоволен од одговорот
  • известување по е-пошта за примената пријава
  • известување по е-пошта за секое разрешување на проблемот

Change History (3)

comment:1 by Vangel Ajanovski, 15 years ago

Milestone: М5 - Пред уписи - 20092010 Летен
Version: 1.0.0

comment:2 by Vangel Ajanovski, 15 years ago

Resolution: wontfix
Status: newclosed

Поставен е посебен систем за поддршка општо за ИИ, на база на osTicket

comment:3 by Vangel Ajanovski, 14 years ago

Description: modified (diff)
Version: 1.0.0trunk
Note: See TracTickets for help on using tickets.